Pagina's

woensdag 10 april 2013

Een hoekje voor een klein boefje

Omdat onze kleine schat al steeds minder in de box te vinden is, bedacht ik alvast een leuk nieuw hoekje in de woonkamer voor hem waar hij straks een leuk tafeltje en speelgoed kwijt kan en lekker kan spelen. Toch net wat leuker dan een plank met dozen speelgoed. Op pinterest zag ik eens een plaatje van een trap als boekenplank. De rest was meer een ingeving. Manlief vond het zo'n grappig idee dat hij meteen aan de slag ging! Hij verzamelde wat oude pallets en een trap via de welbekende tweedehandsmarkt site. Ik bedacht er nog wat wolkjes bij en voilà! Als het duister valt, gaan er lampjes in de huisjes aan; een super-ideetje van mijn lief.



En om de rest van de familie op de hoogte te brengen belde de kleine zijn oma op:












Overigens, bij genoeg animo wil ik best een tutorial-letje in mekaar zetten!
Maar dan wil ik eerst wat volgers sparen; ik zou zeggen, reageer eens hieronder en volg dit blog, het wordt zeker de moeite waard, want er staan nog heel wat dingen op til!!

EDIT: De Turorial vind je hier!


10 opmerkingen:

  1. Jaaa leuk!! En die planken zijn zo gaaf met die huisjes!! Ben heel benieuwd hoe jullie dat hebben gedaan. Heb hem gepint op pinterest ;)
    Oja en mijn reactie telt natuurlijk voor 10 ;)

    Groetjes,

    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig hoekje! Ik ben heel benieuwd naar de tutorial.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via Pinterest ben ik op je blog gekomen! Leuk en creatief idee! Ik ga je volgen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, leuk idee zeg!!!!

    Wij zijn momenteel een speelkamer aan het maken voor onze jongens waarbij we één wand bekleden met oude dakdelen en op de rest van de wanden lambrisering aanbrengen. Daarbij wil ik graag stickers van oude retrovliegtuigen op de muur plaken.

    Deze grachtenpandjes zouden daar echt leuk bij zijn. Ben erg benieuwd hoe jij het hebt aangepakt.

    Gr. Gabby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love this work, really amazing! I adore pallet wood and the idea tu cut it into a skyline is stunning. great result!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo allemaal, ik ben inmiddels begonnen aan de tutorial. binnenkort issie hier op het blog te vinden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk! Ben ook erg benieuwd. Je blog gevonden via pinterest (via via). Zal de foto ook rechtstreeks pinnen! Wij gaan straks beginnen aan de babykamer. Kan niet wachten op je tutorial.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve bloggers,

    De tutorial staat er op!! Veel plezier ervan!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk wanneer je een reactie achterlaat!